Goed

TrustPilotTrustpilot

Moet ik bewijsexemplaren of foto's ter controle van mijn reclamatie opsturen?

Afhankelijk van de reclamatiereden verzoeken wij u op het reclamatieformulier foto's of bewijsexemplaren naar ons op te sturen, die de onvolkomenheid aantonen.

Stuur de bewijsexemplaren naar:

Onlineprinters GmbH 
Kwaliteitsmanagement 
Rudolf-Diesel-Straße 10 
91413 Neustadt a. d. Aisch 
Duitsland

Wij staan voor u klaar!

Ons serviceteam staat u graag van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur te woord. Bel ons of schrijf een bericht.

 Service-hotline
+31 20 2621919

 
E-Mail
 
service@onlineprinters.nl

Meld u aan
Wachtwoord vergeten
Nieuwe klantenaccount aanmaken
Geen toegangsrecht tot deze klantgegevens.
Voer uw e-mailadres in
Voer uw wachtwoord in
Nieuw bij ONLINEPRINTERS? Nu registreren
Controleer uw e-mailadres
Na een geslaagde authentificatie ontvangt u per e-mail een gedurende 1 uur geldige link evenals verdere aanwijzingen voor het terugzetten van uw wachtwoord.
Voer uw e-mailadres in
Voer uw wachtwoord in
Herhaal het wachtwoord
Wij gebruiken de door u meegedeelde gegevens om een klantenaccount aan te maken en voor de uitvoering van uw bestelling. Wanneer u een product heeft gekocht kunnen wij u daarna via een e-mail aanbevelingen voor soortgelijke producten sturen. Wanneer u dat niet wilt kunt u ons een berichtje sturen of klikken op de afmelding in de e-mail. Meer informatie vindt u op Privacybescherming.
Heeft u al een klantenaccount? Naar de aanmelding
Meld u met de juiste toegangsgegevens aan om toegang te krijgen tot de gepersonaliseerde productvoorstellen. Met één klik op de knop wordt u doorgestuurd naar de standaardproductpagina zonder personalisatie.
Naar de productpagina