Vloersticker
VLOERSTICKERS ALS RECLAMEOPPERVLAK GEBRUIKEN
Uw reclame hoeft niet altijd de hoogte in te gaan, soms is ook een blik in de andere richting de moeite waard: naar beneden. Wij bieden speciale stickers voor op de vloer aan. Het oppervlak van de plakfolie is voorzien van een speciale lamineerlaag om de opdruk te beschermen, maar ook om ervoor te zorgen dat niemand erover uitglijdt. Met de vloerstickers verandert u vloeren die tot nog toe onbenut bleven, maar waar wel veel mensen overheen liepen, in aantrekkelijke en opvallende reclameoppervlakken. Zo maakt u van de ondergrond van uw ruimten of van uw terrein een echte blikvanger. Het gebruik bij evenementen of op beurzen is daarbij vooral populair. De vloerstickers worden bedrukt met passende motieven voor een effectieve vloerreclame, maar zijn ook bij uitstek geschikt ter markering van uw stand of zaak en worden gebruikt als wegwijzers.VOOR BINNEN EN BUITEN: ANTISLIP-VLOERSTICKERS
Voor vloerstickers die binnenshuis worden toegepast gebruiken wij materiaal dat is afgestemd op de omstandigheden van de binnenruimte: PET-folie plakt uitstekend op een gladde ondergrond zoals bijv. marmer of tegels. De indoor-vloerstickers kunnen bovendien na tot wel zes maanden worden verwijderd zonder lijmresten achter te laten. Wanneer u outdoor-plakfolies wilt bestellen, dient u de folie voor buiten te kiezen. Deze vloerfolie hecht uitstekend op ruwe ondergronden zoals bijv. beton, asfalt of steen en is dus bij uitstek geschikt als asfaltsticker.Beide materialen voor vloerstickers worden voorzien van een beschermende lamineerlaag die ongevoelig is voor krassen en slijtage. Daarmee wordt niet alleen uw gedrukte motief beschermd. Dankzij de antislipstructuur met reliëf op het oppervlak is de lamineerlaag stroef en bovendien door verzekeringen gecertificeerd tegen eventueel veroorzaakt lichamelijk letsel. Aanwijzing: Beplak alleen droge en gereinigde vloeren met de vloerstickers. Hoelang vloerstickers meegaan, hangt onder andere af van de ondergrond, de plaats waar de sticker is geplakt en hoeveel er over het reclameoppervlak heen wordt gelopen. Daarom kan over de duur van de zichtbaarheid geen betrouwbare voorspelling worden gedaan.